Cel wdrożenia usługi: PanelB2B ma na celu umożliwienie właścicielom sklepów na platformie sklepowej Shoper działanie w zakresie prowadzenia hurtowni internetowych poprzez przydzielanie zarejestrowanym klientom (partnerom biznesowym) grup rabatowych dla zakupów hurtowych.
Otoczenie systemowe
PanelB2B (UP) umożliwia świadczenie przez Verosoft Sp z o.o. usługi typu SAAS polegającej na prezentacji cen po rabatach dla zalogowanych klientów pod warunkiem
Posiadania przez klienta usługi (UP) wykupionej na platformie Shoper usługi Sklepu Internetowego (SH) z dostępem do API (twórca Shoper SA) oraz
Wykupienia i posiadania przez klienta usługi (UP) aktywnej appki PanelB2B (AP) (twórca Verososft Sp z o.o. udostępniana dzięki Shoper SA) oraz
Posiadania przez klienta (UP) systemu zarządzającego cenami produktów – ZewnętrznejBazy Cen (ZBC).
Istnieje możliwość zintegrowania przez VeroSoft praktycznie każdego systemu posiadającego API lub dostęp do bazy danych lub
wykupienia dostępu do Menedżera PaneluB2B (MP) zarządzanego przez Verososft Sp z o.o.
Usługa PanelB2B jest świadczona Klientowi usługi usługi (UP) tak długo jak są spełnione powyższe warunki.
Moduły Funkcjonalne Usługi PanelB2B
Sklep na platformie Shoper (SH): Sklep prowadzony przez właściciela hurtowni,
zawierający bazową ofertę produktową w cenach detalicznych,
będący interfejsem dla klientów hurtowni służącym do realizacji zamówień.
Aplikacja w Appstore Shopera PanelB2B by Verosoft (AP): Appka stworzona przez VeroSoft Sp z o.o. pozwalająca na prezentację w sklepie Shopera cen dedykowanych (zrabowanych) dla danego zalogowanego Klienta Hurtowni (KH).
na karcie produktu,
w koszyku,
na zamówieniu.
Zewnętrzna Baza Cen (ZBC) lub Menedżer PaneluB2B (MP): Zewnętrzny system on-line posiadający Bazę Cen dla klientów hurtowni. Pozwalający na:
stworzenie Grupy Rabatowej (GR) na bazie Strategii Rabatowych (SR)
utworzenie Baz Cen po rabatach
przypisanie Grupy Rabatowej (GR) a w efekcie Bazy Cen do Klienta Hurtowni (KH)
Opis procesów
1) Proces pobierania klientów: Import zarejestrowanych klientów KH z platformy Shopper.pl
2) Proces pobierania produktów: Import oferty produktów z platformy Shopper.pl w celu stworzenia Bazy Cen
3) Proces prezentacji ceny na karcie produktu: Prezentacja ceny zrabatowanej (CenaB2B) z Bazy Cenowej po wejściu na kartę produktu. Cena zostanie pobrana na bieżąco z Bazy Cenowei (BC) i zaprezentowana jedynie dla zalogowanych klientów, którym została przypisana Grupa Rabatowa (GD)
4) Proces przeliczenia koszyka: Po wyświetleniu formatki koszyka zostaną przesłane do Bazy Cenowei (BC) zapytania o ceny zrabatowane wszystkich produktów dla danego klienta w danym sklepie. Z różnicy pomiędzy sumą cen detalicznych produktów w koszyku a sumą cen zrabatowanych z Bazy Cenowej tych samych produktów – zostaje stworzony kupon rabatowy na wartość tej różnicy a następnie automatycznie przypisany do koszyka. Dzięki temu wartość sumaryczna koszyka odpowiada wartości “po rabatach” i można złożyć zamówienie w prawidłowej (zrabatowanej wartości).
5) Proces aktualizacji zamówienia: Po złożeniu zamówienia – w panelu administracyjnym sklepu – dla produktów z zamówienia zostają przypisane właściwe ceny z Bazy Cenowej, co może być istotne w takich procesach jak fakturowanie lub zwroty towarów.
Funkcje Usługi realizowane w Menadżerze PanelB2B
System Rabatowy:
Możliwość stworzenia wielu różnorodnych Grup Rabatowych przy użyciu Strategii Rabatowych
Możliwość wykorzystani wielu Strategii Cenowych przy tworzeniu jednej Grupy Rabatowej
Możliwość przydzielenia Strategii Cenowej zarówno na poziomie całej hurtowni, kategorii, jak również pojedynczych produktów
Możliwość przydzielenia produktom stałej ceny
Stworzenie dla każdej Grupy Rabatowej odpowiadającej jej Bazy Cenowej (BC), z której będą pobierane ceny prezentowane w Sklepie SH
Mapowanie Asortymentu: Możliwość wyboru asortymentu podlegającego rabatowaniu (różnego dla różnych grup rabatowych) i przypisania go do odpowiedniej grupy rabatowej.
Przypisywanie Klientów do Grup Rabatowych: Możliwość przydzielania Grupy Rabatowej (GR) dla Klientów Hurtowni (KH) zarejestrowanych w Sklepie na platformie Shoper.
Podsumowanie
PanelB2B to innowacyjna usługa dla właścicieli sklepów (hurtowni), która umożliwia łatwe i elastyczne zarządzanie rabatami/cenami oraz przypisywanie stworzonych wcześniej Grup Rabatowych dla różnych zarejestrowanych klientów sklepu. W efekcie pozwala prezentować różne ceny tego samego produktu w zależności od klienta.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.