Automatyzacja procesów

Można mieć sprawnie działający biznes i jednocześnie dostrzegać dodatkowe korzyści płynące z automatyzacji niektórych procesów firmowych oraz z usprawnienia przepływu zleceń i innych spraw naszych klientów. Do tego służą systemy zarządzania bazą klientów – CRM (customer relationship management ) oraz rozwiązania optymalizujące przepływ informacji i zadań typu Workflow.

Często myślimy, że takie rozwiązania znajdują zastosowania tylko w wielkich korporacjach a wdrożenia kosztują miliony. Jednak – analizując potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw – można zauważyć, że już w firmie posiadającej więcej niż 20 klientów warto jest pokusić się o takie rozwiązanie, bo w znaczący sposób ułatwia to zarządzanie firmą.

Na ile jest to rozwiązanie dostępne?

Oczywiście na Workflow, czy CRM można wydać dziesiątki milionów złotych, ale są również rozwiązania tanie, które można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy. Takimi wdrożeniami zajmuje się również VeroSoft i za każdym razem są to systemy indywidualnie dostosowane do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.