Regulamin i warunki współpracy
1) Definicje
Klient – podmiot prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę o świadczenie usługi PanelB2B z firmą Verosoft Sp z o.o. (dalej zwaną Verosoft) w formie pisemnej lub poprzez elektroniczna akceptację regulaminu i warunków współpracy.
PanelB2B – jest to usługa świadczona przez firmę Verosoft Sp z o.o. zasadniczo polegająca na umożliwieniu tworzenia i zarządzania systemem rabatowym dla Partnerów, z którymi współpracuje Klient
Partner – firma współpracująca z klientem w zakresie zakupu od Klienta produktów w modelu hurtowym.
Menadżer PanelB2B – część usługi PanelB2B udostępniona Klientowi i służąca do definiowana grup rabatowych i przypisywania ich do klientów
Hurtownia – przedsiębiorstwo prowadzące sprzedaż hurtową produktów, z którym Klient zawarł umowę o współpracy
VeroSoft – marka firmy Verosoft Sp z o.o. zajmująca się dostarczaniem usług informatycznych.
2) Postanowienia ogólne.
Firma Verosoft Sp z o.o. działającą pod marką VeroSoft (dalej VeroSoft) z siedzibą w Warszawie udostępnia odpłatnie Klientowi usługę PanelB2B. Głównym zadaniem PanelB2B jest definiowanie grup rabatowych i przypisywanie ich do zarejestrowanych Partnerów Klienta. PanelB2B może również umożliwiać inne operacje związane z obsługą Partnerów.
3) Obowiązki VeroSoft
VeroSoft zobowiązuje się w trakcie trwania umowy o współpracy z Klientem podpisanej w formie papierowej lub zawartej w drodze elektronicznej poprzez potwierdzenie regulaminu i pierwsze zalogowanie się do systemu Menadżera PanelB2B udostępnić platformę Menadżera PanelB2B dla uzgodnionych sklepów. Współpraca może funkcjonować również bez udostepnienia Menadżera PanelB2B, jeśli strony ustalą, że jego funkcje przejmie inna zintegrowana z usługą aplikacja.
W trakcie trwania umowy o współpracy Verosoft będzie w imieniu Klienta lub własnym wykonywał czynności potrzebne do aktualizacji Menadżera PanelB2B.
• Pobieraniu klientów ze wskazanego sklepu do Menadżera PanelB2B
• Prezentowaniu w sklepie Klienta cen produktów po rabatach dla zalogowanych Partnerów, z którymi klient współpracuje.
Verosoft zastrzega sobie prawo do przerw w dostępności Menadżera PanelB2B – jednak nie dłuższych niż 72 godziny robocze.
4) Obowiązki Klienta
Klient ma obowiązek nawiązać współpracę z hurtownią (zgodnie z wymaganiami hurtowni), której produkty zamierza prezentować w swoim sklepie
Klient ma obowiązek uiścić hurtowni wszelkie opłaty wymagane przez hurtownię za udostępnienie plików z cennikami, jeśli takie opłaty występują (np.: hurtownia Azymut)
Klient niniejszym potwierdza, że ma zgodę hurtowni, czy producentów lub posiada prawa autorskie do umieszczania w integrowanym przez VeroSoft sklepie informacji i materiałów dostarczanych przez hurtownię lub producenta a w szczególności: opisów, zdjęć produktów, informacji dodatkowych charakteryzujących produkt.
Klient ma obowiązek w przeciągu jednego dnia poinformować VeroSoft o zaprzestaniu współpracy z hurtownią lub o istotnych zmianach we współpracy mających wpływ na aktualizację sklepów internetowych.
Klient ma obowiązek niezwłocznie przekazać VeroSoft istotne informacje mające wpływ na świadczenie usługi PanelB2B.
Klient przekaże VeroSoft wszelkie niezbędne dane dotyczące sklepu a w szczególności dane do logowania i API sklepu.
Klient przed rozpoczęciem korzystania z systemu PanelB2B ma obowiązek zapoznać się z instrukcją użytkowania.
Klient wyraża zgodę na przesyłanie korespondencji na adres mailowy związanej z działalnością firmy Verosoft Sp z o.o.
5) Cena
Cena za świadczenie usługi PanelB2B jest zawarta w cenniku świadczenia usług udostępnionym na stronach witryny Verosoft.pl Cennik może być zmieniany przez Verosoft bez zmian w umowie o współpracy z klientem, ale aby zagwarantować Klientowi stabilność i przewidywalność współpracy poszczególne pozycje cenowe nie mogą być zmieniane częściej niż raz na 90 dni (postanowienie to nie dotyczy cen zmienianych w drodze wzajemnych ustaleń pomiędzy Klientem a VeroSoft).
W przypadku braku akceptacji nowego cennika przez Klienta – Klient ma prawo do odstąpienia od kontynuowania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w przeciągu 30 dni od daty zmiany cennika. Zerwanie umowy powinno mieć formę pisemną i zostać dostarczone na adres lub mail kontaktowy VeroSoft.
Cennik musi zostać opublikowany na stronach Verosoft.pl przynajmniej na 10 dni przed datą jego zmiany. Inaczej będzie on obowiązywał od początku kolejnego miesiąca kalendarzowego.
Dodanie każdego nowego sklepu do usługi PanelB2B przez Klienta będzie się wiązać z dodatkową opłatą zgodną z cennikiem lub ustalaną indywidualnie w drodze wzajemnych ustaleń. Do momentu uzgodnienia ceny w drodze wzajemnych ustaleń będzie obowiązywać cena cennikowa.
Za usługi niestandardowe nie objęte cennikiem, jak np. stworzenie nowej funkcjonalności w Menadżerze PanelB2B lub inne prace wykonane przez VeroSoft – Klient zapłaci firmie VeroSoft wynagrodzenie ustalone indywidualnie przez strony.
Ceny podane w cenniku są cenami netto. Do cen tych należy doliczyć aktualnie obowiązującą stawkę VAT (na dzień 3,04,2025 jest to 23%). Opłaty są naliczane z góry za okres korzystania z usługi PanelB2B a termin płatności wynosi 3 dni.
W przypadku opłacenia przez Klienta usług VeroSoft za okres dłuższy niż miesiąc, średnia cena świadczenia usługi w jednym miesiącu jest niższa niż w przypadku opłacania pojedynczych miesięcy. Jednak opłata taka jest robiona z góry za cały okres i jest bezzwrotna nawet jeśli Klient zrezygnuje ze świadczenia usług VeroSoft przed okresem, za który zapłacił.
Niniejszym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury elektronicznej na wskazany kontaktowy adres mail zgodnie z dokumentem: ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej z dnia 17 grudnia 2010 r.
W przypadku nie opłacenia faktury w terminie 5 dni, (przez co rozumiemy nie zaksięgowanie wpłaty na rachunku VeroSoft wskazanym na stronach serwisu verosoft.pl) VeroSoft ma prawo do niezwłocznego zaprzestania świadczenia usługi. Świadczenie usługi zostanie wznowione w przeciągu 14 dni roboczych od daty opłacenia wszystkich zaległych faktur.
6) Odpowiedzialność VeroSoft
VeroSoft bierze odpowiedzialność za funkcjonowanie Menadżera PanelB2B i będzie rozwiązywał nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta na email kontaktowy crm@verosoft.pl w możliwie najkrótszym czasie, ale nie dłużej niż w przeciągu 72 godzin roboczych, chyba że błąd będzie leżał poza bezpośrednim wpływem VeroSoft. VeroSoft bierze odpowiedzialność wyłącznie za prawidłowe funkcjonowanie Menadżera PanelB2B. Zgłoszenia Klienta dotyczące zmian funkcjonalnych lub rozszerzenia działania Menadżera PanelB2B oraz innych prac, będą przedmiotem analizy i indywidualnej wyceny VeroSoft.
Do prawidłowego funkcjonowania systemu Klient w niektórych przypadkach będzie musiał udostępnić dane dostępowe np.: do sklepu, bazy danych lub serwera ftp. Verosoft gwarantuje nie udostępnianie tych danych osobom trzecim i wykorzystanie ich jedynie w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania systemu.
Verosoft nie może wziąć odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie systemów podmiotów trzecich oraz Klienta między innymi za: funkcjonowanie oprogramowania sklepu klienta; sprawne funkcjonowanie serwerów, na których jest zainstalowany sklep klienta; za zmiany dokonane przez klienta (lub osoby, którym klient udostępnił hasło) w Menadżerze PanelB2B; za zabezpieczenie komputera, z którego korzysta klient w zakresie antywirusowym lub przed programami szpiegującymi i inne kwestie organizacyjno informatyczne nie będące w bezpośrednim polu oddziaływania Verosoft.
W przypadku nie rozwiązania zgłoszenia będącego w bezpośrednim polu oddziaływania Verosoft we wskazanym wcześniej terminie – Klient może wnioskować o obniżenie kwoty abonamentu proporcjonalnie do ilości dni kiedy błąd wskazany w reklamacji uniemożliwiał prawidłowe funkcjonowanie sklepu.
Verosoft ponosi odpowiedzialność (bez względu na wskazywany przez Klienta rozmiar strat bezpośrednich i pośrednich) maksymalnie i jedynie do wysokości jednorazowej miesięcznej opłaty dokonanej przez klienta. Odszkodowanie we wskazanej wyżej kwocie może być naliczone nie częściej niż raz w miesiącu i tylko w miesiącu, którego dotyczy zgłoszenie.
Verosoft nie bierze odpowiedzialności za wykroczenia przeciwko prawu lub działania przestępcze dokonywane przez osoby trzecie a polegające na wykradaniu danych i haseł, niszczeniu lub zmianie danych i płynące z tego konsekwencje dla Klienta.
7) Znaki towarowe oraz zastrzeżenia rozwiązania VeroSoft
Wykorzystywanie przez Klienta nazwy VeroSoft, logo VeroSoft, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Menadżera PanelB2B (w tym elementów graficznych oraz układu i kompozycji – tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody VeroSoft. VeroSoft informuje, iż przysługuje mu prawo do koncepcji UsługiPanelB2B rozumianej jako całokształt rozwiązań funkcjonalnych i elementów wizualnych. Zabronione jest podejmowanie przez Klienta jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia usługi lub Menadżera PanelB2B.
8) Kontakt
Wszelkie informacje dotyczące ważnych zagadnień związanych z funkcjonowaniem Menadżera PanelB2B oraz wzajemne ustalenia co do zapisów nie wymagających zmiany w umowie będą wysyłane na adres mailowy:
crm@verosoft.pl
9) Okres wypowiedzenia umowy
Zarówno Klient jak i Verosoft może wypowiedzieć umowę jednostronnie z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia bez podania przyczyn. W przypadku naruszeń prawa lub regulaminu Verosoft może wypowiedzieć umowę i odstąpić od świadczenia usług w trybie natychmiastowym.
10) Prawo właściwe
Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a VeroSoft, której przedmiotem są usługi świadczone VeroSoft na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez VeroSoft będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy
Załącznik 1 dla Klientów posiadających sklep na platformie Shoper SA – otoczenie systemowe:
Otoczenie systemowe:
PanelB2B (UP) umożliwia świadczenie przez Verosoft Sp z o.o. usługi typu SAAS polegającej na prezentacji cen po rabatach dla zalogowanych klientów pod warunkiem:
1) Posiadania przez klienta usługi (UP) wykupionej na platformie Shoper usługi Sklepu Internetowego (SH) z dostępem do API (twórca Shoper SA) oraz
2) Wykupienia i posiadania przez klienta usługi (UP) aktywnej aplikacji PanelB2B (AP) (twórca Verososft Sp z o.o. udostępniana dzięki Shoper SA) oraz
3) Posiadania przez klienta (UP) systemu zarządzającego cenami produktów – Zewnętrznej Bazy Cen (ZBC).
Istnieje możliwość zintegrowania przez VeroSoft praktycznie każdego systemu posiadającego API lub dostęp do bazy danych lub wykupienia dostępu do Menedżera PaneluB2B (MP) zarządzanego przez Verososft Sp z o.o.
Usługa PanelB2B jest świadczona Klientowi usługi (UP) tak długo jak są spełnione powyższe warunki.